Menu
Your Cart

Lietošanas noteikumi

1.  Lietošanas noteikumi nosaka tīmekļa vietnes  www.brico.lv lietošanas kārtību un tiesiskās attiecības starp www.brico.lv pārvaldītāju (Pārdevēju/ Brico Latvia) un lietotāju (Pircējs).

2.  Kurši patur tiesības jebkurā brīdī vienpusēji mainīt jebkuru publicēto informāciju www.brico.lv, ieskaitot – lietošanas nosacījumus, preču aprakstus, cenas, piedāvājumus, līzinga un piegādes nosacījumus. Izmaiņas stājas spēkā ar publicēšanas brīdi www.brico.lv.

3.  Kuršu tīmekļa vietnē www.brico.lv ievadītās informācijas (tai skaitā fizisko personu dati) apstrādes mērķis ir tajā norādīto pakalpojumu sniegšana un palīdzības sniegšana www.brico.lv lietošanas laikā.

4.  Veicot pirkumu tiešsaistē www.brico.lv, saskaņā ar LR Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (turpmāk - PTAL) 10.pantu,  starp pircēju un pārdevēju tiek slēgts Distances līgums.

4.1. Distances līgums stājas spēkā ar brīdi, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu, izmantojot distances saziņas līdzekļus un ir saņēmis no Pārdevēja apstiprinājumu par veikto pasūtījumu, izmantojot distances saziņas līdzekļus, kā arī ir saņēmis no Pārdevēja apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar elektroniskā pasta starpniecību. Līgums ir spēkā līdz tā izpildei – pasūtījuma nodošanai pircējam. Distances līgums attiecas uz pirkumiem, kuri veikti izmantojot tiešsaisti www.brico.lv. 

4.2. Distances līguma un atteikuma tiesību noteikumi un atteikuma veidlapa.

5. Noformēt pasūtījumus iespējams patstāvīgi www.brico.lv, e-pastā - [email protected], zvanot +371 28197084 vai čatā. Līzinga pieteikumus iespējams aizpildīt tikai personīgi izmantojot vietni www.brico.lv.

6. Cenas vietnē www.brico.lv.lv norādītas ar PVN, neiekļaujot preču piegādes izmaksas. Preces cena - ikdienas cena un akcijas cena var atšķirties www.brico.lv. 

7. Pasūtījumu var noformēt gan reģistrēti gan nereģistrēti lietotāji, noformēšanas procesā nepieciešams norādīt e-pasta adresi un telefona Nr., lai klientu varētu informēt par pasūtījuma procesu, nosūtīt rēķinu/pavadzīmi un citu dokumentāciju. 

8. Noformējot pasūtījumu, saskaņā ar izvēlēto piegādes veidu, var izvēlēties kādu no maksājuma veidiem:

8.1. Saņemt pasūtījumu kādā no Latvijas Pasta nodaļām, “Omniva” pakomātā, DPD paku bodē vai kādā no “Circle K” degvielas uzpildes stacijām – tikai pārskaitījums.

8.2. Piegāde ar kurjeru – pārskaitījums, līzings, gadījumā, ja izvēle būs palešu piegāde ar vai bez manipulatora, tikai pārskaitījums.

8.3. Izvēloties piegādi ar manipulatoru, piegādes izmaksas tiks aprēķinātas atsevišķi un saskaņotas ar klientu pirms pasūtījuma izpildes. Pasūtījuma summai un piegādes izmaksām jābūt apmaksātām pirms piegādes.

8.4. Pasūtījumiem, kuru svars pārsniegs 300 kg, piegādes izmaksas tiks aprēķinātas atsevišķi un saskaņotas ar klientu pirms pasūtījuma izpildes.

8.5. Standarta piegāde uz mājām ir iespējama precēm, kuru garums nepārsniedz 3m. Ja pasūtijumā iekļautās preces garums pārsniedz 3m, piegādes maksa tiks saskaņota ar klientu individuāli. 

9. Iespējami gadījumi, kad pasūtījums var tikt piegādāts dalīti, par ko atsevišķi pircējs tiks informēts.

10. Atsevišķām precēm tiek norādītas cenas, ja pasūtītas preces tiek lielākā apjomā. Precēm ar salīdzinām mērvienības cenām, norādīta cena par mērvienību.  Mērvienība ir – litrs, metrs, kvadrātmetrs vai kubikmetrs.

11. Pirms preces lietošanas uzsākšanas, lūdzam rūpīgi iepazīties ar lietošanas instrukciju un lietot preci tikai saskaņā ar ražotāja norādījumiem, atbilstoši preces īpašībām un paredzētajiem lietošanas mērķiem. Gadījumā, ja instrukcija iztrūkst, lūdzam sazināties pa e-pastu:  [email protected], tel +371 28197084. 

12.  Garantijas servisa apkalpošana tiks veikta saskaņā ar PTAL normām. Lai saņemtu garantijas servisa pakalpojumu, lūdzam ievērot ražotāja un pārdevēja garantijas noteikumus.

13. PTAL norādītās normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiska persona.

14. Pasūtījumu iespējams noformēt sākot ar kopējo groza summu EUR 15, neieskaitot piegādes izmaksas.

15. Klientu informēšanai par papildus labumiem un akcijām tiek izmantoti – informatīvie un uznirstošie baneri vietnē. Saskaņā ar saņēmēja piekrišanu: e-pasts, SMS un citi informatīvie kanāli. 

15.1. Reģistrējoties vai veicot pirkumus vietnē www.brico.lv, klientam ir iespēja piekrist un bez maksas saņemt informāciju no www.brico.lv tiešsaistes veikala par īpašajiem piedāvājumiem e-pastā un SMS, kā arī iegūt tiesības piedalīties dažādās akcijās, loterijās un projektos, kas tiek veikti pēc Brico Latvia iniciatīvas.

15.2. Savu piekrišanu saņemt jaunumus un piedāvājumus SMS un e-pastā, varat atsaukt izmantojot e-pasta beigās norādīto lauku “Atteikties no www.brico.lv jaunumu un īpašo piedāvājumu saņemšanas” – izmaiņas datu sistēmā notiek 24 stundu laikā.

15.3. Ja esat reģistrēts www.brico.lv lietotājs, savu profilu iespējams dzēst, izmantojot profilā pieejamo funkcionalitāti.

16. Pie preces iespējams atstāt atsauksmi un apskatīt atsauksmes un vērtējumus par preci, kurus atstājuši citi klienti. Atsauksmi par preci var atstāt reģistrēti lietotāji. Nosūtot atsauksmi, klients piekrīt, ka atsauksme tiks publiskota pie preces. Lūdzu ņemt vērā, ka rupjas, nepatiesas, aizskarošas atsauksmes netiks publicētas.

17. Pie katras preces apraksta ir iespējams uzdot jautājumu. To var nosūtīt gan reģistrēti, gan nereģistrēti klienti. Atbilde tiks publicēta pie uzdotā jautājuma par preci, kā arī nosūtīta uz norādīto e-pasta adresi. Pievienojot jautājumam e-pasta adresi, klients piekrīt, ka e-pasta adrese tiks izmantota saziņai ar klientu.

18. Kurši saglabā ar pircējiem noslēgtos pirkuma līgumus grāmatvedības kārtošanai normatīvajos aktos noteiktajā apjomā. Līzinga kompānijai nosūtītie pieteikumi un ar līzinga kompāniju noslēgtie līgumi glabājas pie līzinga sniedzēja.

19. www.brico.lv patur tiesības neizpildīt un anulēt pircēja pasūtījumu, ja nav iespējams sazināties ar klientu pa norādīto telefona numuru vai e-pastu.

20. Sūdzību un ārpustiesas strīdu izskatīšanas kārtība:

21.1. Sūdzības un pretenzijas saistībā ar preču kvalitāti, piegādi, servisu un apkalpošanu lūdzam iesniegt klātienē Brico Latvia birojā vai nosūtot pa pastu uz SIA “Brico Latvia”” juridisko adresi, vai elektroniski uz e-pastu: [email protected]@brico.lv

21.2. Sūdzība tiks izskatīta 15 dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas un atbilde tiks nosūtīta uz norādīto saziņas adresi.

21.3. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas.

21.4. Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējām un ārpustiesas strīdu risinātājiem:

Informācija par strīdu risināšanas procesu: www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process

Informācija par ārpustiesas patērētāju strīdu risinātāju datubāzi:   www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze

Informācija par strīdu izšķiršanu tiešsaistē (SIT): Ja ir radusies problēma ar tiešsaistē nopirktu preci, klients var izmantot SIT platformu, lai iesniegtu sūdzību, ko izskatīs neatkarīga strīdu izšķiršanas struktūra. Links uz SIT platformu: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=LV

22. Gadījumos, ja esat pamanījis kļūdu vai neprecizitāti preces aprakstā, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu: [email protected] 

23. Gadījumos, ja vēlaties atstāt atsauksmi, sūdzību ieteikumu veikala vadībai, lūdzam sazināties ar mums [email protected]